De wereld is tegenwoordig volledig met elkaar verbonden en dit heeft een grote invloed op het gemiddelde bedrijfsproces binnen een organisatie. Klantcontacten worden gelegd via websites, WhatsApp of wellicht via LinkedIn, projectorganisaties maken volledig van ERP-oplossingen zoals bijvoorbeeld Microsoft Dynamics en ook een servicemonteur biedt een eindklant tegenwoordig een tablet aan voor de digitale werkbon.
Naast deze ontwikkelingen worden bijvoorbeeld gebouwgebonden systemen steeds slimmer. Technologie in gebouwen zorgt ervoor dat de gebruiker steeds meer comfort kan ervaren en wordt duurzaamheid door techniek steeds meer omarmd. Al dit soort ontwikkelingen zorgen ervoor dat een digitale infrastructuur niet alleen noodzakelijk is om verder te kunnen door ontwikkelen, maar is uitval ook direct van grote impact op de dagdagelijkse bedrijfsvoering.
Het wel of niet beschikbaar zijn van de infrastructuur is veelal eenvoudig: iets werkt of iets werkt niet. Met de opkomst van draadloze toepassingen komt hier echter een fenomeen bij: SOMS doet iets het wel en SOMS ook niet. Voor de gebruiker is dit verschrikkelijk, maar technische beheerorganisaties zijn alleen in staat om zwart/wit naar een situatie te kijken. Daarmee ontstaat een onwenselijke situatie. Technisch is de infrastructuur op orde, maar de gebruikers zijn ontevreden.
Wij hebben oog voor het feit dat connectiviteit meer is dan alleen maar verbonden te zijn. Verbondenheid wil niet zeggen dat een situatie ook werkbaar is, daarom introduceert Unica ICT Solutions de Gebruikerstevredenheidscan. Daarmee bieden we jou het inzicht hoe je netwerk momenteel presteert. Kan er bijvoorbeeld eenvoudig verbinding worden gemaakt met de website van jouw SAAS-dienstverlener? Zit er een verschil in het verbinden van een website tussen een gebruiker die verbonden is met een draadloze infrastructuur ten opzichte van een bedrade?
Onze specialisten gaan graag met jou in gesprek en zullen tijdens dit gesprek een zogenaamde sensor in je netwerk plaatsen. Deze sensor zal vervolgens een aantal scans uitvoeren op vooraf gedefinieerde punten binnen je netwerk. De sensor blijft vervolgens achter in je netwerk en in een vervolggesprek zullen de specialisten samen met jou de resultaten doornemen van de scan. Dit geeft jou snel inzicht waar mogelijk een verbetering doorgevoerd kan worden.
Neem contact op met onze specialisten door jouw contactgegevens achter te laten door op onderstaande knop te drukken. Jouw connectiviteit is ook jouw gebruikerstevredenheid!